CVW 35

De huur moet altijd voor de 1e van de maand betaalt zijn. Je kan op verschillende manieren betalen. Betalen per automatische incasso werkt het makkelijkst en snelst.

In de meeste gevallen is het mogelijk om een regeling te treffen. Dan kun je de huurachterstand in delen betalen. Wij kijken graag samen met jou naar een goede oplossing. Wil je graag een regeling?

Neem dan telefonisch contact met ons op. Dit kan je doen door te bellen naar: 088-7303471 van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur. Of stuur een e-mail naar: [email protected].

Is het voor jou een probleem om de huurprijs van Woongoed Middelburg op tijd te betalen? Neem dan meteen contact met ons op. Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing voor het probleem. Misschien heb je wel recht op huurtoeslag? Of kunnen we je helpen met een betalingsregeling of advies over jouw financiële situatie.

Hoe eerder je contact opneemt bij betalingsproblemen, hoe beter. Op deze manier verminder je de kans op een deurwaarderstraject (dat brengt hoge kosten met zich mee) en is het makkelijker om samen met ons een betalingsoplossing te vinden.

Heb je schulden, geldzorgen of vragen over jouw financiën? Dan kun je ook terecht bij

Als je een brief van ons hebt ontvangen, is het belangrijk om meteen in actie te komen. Woongoed Middelburg en Corp Support willen namelijk voorkomen dat jouw huurachterstand uiteindelijk wordt overgedragen aan een deurwaarder.

Wat moet je nu doen? Het is verstandig om de openstaande bedragen zo snel mogelijk te betalen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op. Samen kunnen we een oplossing vinden. Je kunt ons bellen op: 088-7304171. Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 12.00 uur. Of stuur een e-mail naar: [email protected].